torsdag 22 december 2011

Titan....

...är det material som är bäst att ha om man är nickelkänslig och det är jag, speciellt i öronen....
Här har jag gjort berlocker att hänga i som är i det vanliga materialet som är nickelgodkänt enl. EU´s regler...
Dessa finns att köpa hos massor av återförsäljare så gå in på deras hemsida www.blomdahl.com
och sök en butik nära dig som säljer dessa. Jag ska försöka köpa hem ett lager till mig själv för det är jättemånga som frågar efter nickelfritt. När man läser på Blomdahls hemsida står det att även titan kan innehålla spår av nickel men titan binder det så bra så det blir så gott som o% utfällning av titan.
Jag har haft mina ringar i sedan i måndags och jag känner ingenting i öronen....
 ...och då gick ju jag igång genast och började göra olika berlocker att hänga i...här har jag gjort ett gäng som ska bli julklapp till en mindre tjej som nyss tagit hål i öronen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar