tisdag 30 augusti 2011

Blommigt och Prickigt kommer jag besöka varje gång jag är hos mamma.....

...för det är en helt underbar inredningsbutik...nu även café och bageri med jättesmarrigt fika...
Det suddiga på bilden är min underbara systerdotter Saga som jag fick hämta från skolan igår och som följde med på shopping och fika. Sen hämtade vi storasyster Liv i hennes skola och planterade fint på pappas-morfars grav för att sen åka hem till mamma-mormor och äta kallops och glassbomber som Liv och Saga fixade...
Att Saga är suddig på bilden beror på att moster har sett för mycket på Oprah-show och vad sjuka människor kan göra för bildmotage med barnbilder som dom snor på nätet...
Denna butik är väl värd att köra några mil för att besöka, men om man har för långt så har dom även webshop...
Jag köpta dessa härliga temuggar som hos mig blir morgonkaffemuggar...
...och lite mer servetter bara för att dom var så vackra...
Ha en skön dag! Kram från Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar