torsdag 25 augusti 2011

Jag gjorde en ljusstake i glas...

...av en gammal vas som jag köpt på loppis och en ny glasskål som jag fått av Maud. Hennes dotter jobbar på restaurang och där serveras nån´efterrätt i dessa skålar och sen slängs!! dom. Det var alldeles för slösaktigt tyckte Maud som genast sa till dottern att spara dom. Bra tycker jag som sparar på allt....
...och imorgon ska den stora utröjningen av mammas hus börja så då kommer spara-slänga-kampen gå lös i min kropp för fullt....men jag har köpt massor av lådor på ÖB för att spara porslin i....
Ha en skön dag! Kram från Mita

2 kommentarer:

  1. Kikar in för att önska en fin dag...Sitter och letar om det finns nån rolig kvällskurs här i Falkenberg eller Varberg med omnejd,,,typ måla om möbler för det tycker jag skulle vara inspirerande,,,,Men jag hittar inget:(
    Har du nått tips kanske?
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej Susanne! Jag kommer inte direkt på något, men jag ska ha det i tankarna. Kram från Mita

    SvaraRadera