söndag 19 februari 2012

Denna ledkedjan...

.....tycker jag mycket om, fast tidigare har jag kombinerat med hematitpälor och då har armbanden blivit för "tunga" och liksom ramlat av handleden, speciellt på dom som jag smala handleder. Nu har jag satt den tillsammans med lättare och färre pärlor och ska testa om det fungerar bättre...
 Detta blev lite tyngre, men den kan nog funka för lite kraftigare handleder och som ofta är snyggt att ha ett lite "maffigare" armband...
Ha en skön söndag! Kram från Mita

3 kommentarer:

  1. hej mita
    så fina armband du gör
    min favorit av dessa tre är det med blomman;)) ursnyggt

    ha en fin dag
    kram ELLINOR

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Ellinor, kul att du gillar smyckena. Kram från Mita

    SvaraRadera
  3. Vilka fina och unika armband du har tillverkat!

    SvaraRadera