lördag 11 februari 2012

Jag kommer inte riktigt igång med pysslandet....

....för tillfället, det är för mycket tankar som snurrar i hjärnan. I mogon ska jag och Pia träffa en man som ev. vill hyra ut en lokal som vi kan ha som butik i sommar. Men jag har iallafall sorterat mina scrapsaker i lådor så det blir lite lättare att ta med på träffarna.
 Jag har även gjort armbandställ till våra smycken, här har jag målat några i grått som jag tänker ska passa i en av de butiker som säljer våra smycken.
 Jag har satt ihop två tjocklekar på rundstav...
 ..........och använt en golvlist som fot....
För övrigt så har jag gjort en hemsida till vårat smyckesmärke SPRING p e a r l design så det skulle bli lite överskådligare än bloggen som vi började med...
Välkomna in och kika  http://www.springpearldesign.se

Ha en skön helg! Kram från Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar