söndag 9 oktober 2011

En hel flyttlåda...

...med bara sidenmanschetter och div. sidenblommor...blev det i röjningen av mammas hus...
 ..och för övrigt har vi fått bra struktur på det hela i helgen, en till! kontainer fylld och en vägg med det som ska sparas för framtiden. Vi fattade beslutet att spara allt av värde för det helt enkelt blev för jobbigt att bestämma vad som skulle till loppis osv. utan det får vi göra i framtiden....kanske vissa saker är högsta mode när Liv och Saga ska sätta bo...
Håkan har städat pannrummet och fart runt på taket och borstat mossa. Vi är ganska trötta efter denna helgen, men nu börjar vi ändå se en ände. Helgen avslutades med fika och jättegod kladdkaka hos Mats och Carola nere vid sjön...
Vi ses! Kram från Mita

2 kommentarer:

  1. Åååh vad ni har varit duktiga :) Den lådan med sidenblommor och manshetter är en skatt, kan användas till så mycket roligt och kort :)
    Tackar sååå hemskt mycket för det fina halsbandet och dom matchande örhengen, gissa vilket smycke jag använder för tiden :) Det är jättesnyggt :)))
    Jag skal ordna bild och link i min blogg snarast.
    Tack förresten for fina ord här om dagen, och vad jag är glad för att alt har gått bra med dig och att jag fick den glädje att träffa dig i bloggvärlden :)
    Massor kram Lill

    SvaraRadera
  2. Hej Lill, min syster tyckte jag var lite knäpp när jag skulle spara alla sidenblommor men som du tänker jag på att använda dom till kort.
    Kul att du gillade smyckena. Jag är också glad att vi hittade varann i bloggvärlden. Klem klem från Mita

    SvaraRadera