tisdag 22 november 2011

En annorlunda adventsljusstake har jag uppfunnit idag...

Tanken är att man kan använda den i ett arrangemang tex. med mossa och så byter man siffra efter adventhelgerna...
...fast egentligen har jag alldeles tillräckligt att göra med att packa inför Julmarknaden i helgen i Lev Vackert Butiken och borde vila lite istället för att pyssla med nya saker....men det är det här med hjärnan ni vet, som fortsätter producera ideer. Och för övrigt har Maud varit här hos mig idag och packat och hon är snabb som en vind med allt hon gör så jag fick en ledig kväll...
Ha en bra dag! Kram från Mita

2 kommentarer:

  1. Ha nu en jättebra helg på Lev Vackert ! Jag var där i helgen och det var en fin butik....hoppas ni får många kunder till alla era fina saker!! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Jessica. Kram från Marika

    SvaraRadera