måndag 28 november 2011

Julmarknaden på Lev Vackert Butiken...

....var helt fantastiskt inspirerande att få vara med.....så många nya kontakter och trevliga människor vi träffat. Fast jag är trött idag så känner jag mig så glad....
Vi kände oss nöjda när vi dukat upp vår lilla butik och började försäljningen...
Nu ska vi plocka upp våra saker hemma hos mig i Höberga och den som vill kan höra av sig och komma hit till mig och shoppa julklappar....3.e advent kommer vi via facebook gå ut med inbjudan med öppettider också.....

Ha en skön dag! Kram från Marika

2 kommentarer:

  1. Hej på dig goa Lidköpingstjej.
    Trevligt var det i Kristinehamn, hoppas vi ses någon gång. Kram, o ha det gott/ Monika

    SvaraRadera
  2. Hej Marika, tack för alla positiviteter som kom ifrån er tre glada duktiga inspirerande härliga kvinnor. Hoppas att vi ses många ggr till i livet. Kramar i massor /INgela.

    SvaraRadera