måndag 7 november 2011

Krona....

...att hänga fina saker i började jag med idag....
....och min stansade sked fick förstaplatsen...
I Lev Vackert Butiken hade dom en så härlig krona med vacka band och gamla koppar mm.
Jag kan även tänka mig att göra en julkrona med bara gamla fina julkulor och olika uddasaker som man kanske inte ställer fram på borden....

Nu börjar jul-hjärnan sätta igång att gå i spinn och ideérna vimsar runt....det är en härlig tid vi har framför oss och jag känner sån´glädje över att få vara en del av Lev Vackert Butikens Julmarknad
Ta med väninnorna på en dagstur till Kristinehamn, ni kommer att klara av de flesta julklappsinköpen, bla har dom världens underbaraste barnkläder från Cremie....

Ha en skön dag! Min bil går en tur till Skara idag! Kram från Mita

2 kommentarer:

  1. Jag älskar kronor...gräskronor, ljuskronor, ja, nu måste jag in och kika hos lev vackert.
    Blir spännande att se din färdig.
    Önskar dig en kreativ vecka!
    //Eva

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också mycket om kronor och det går, som du skriver, att göra i så många olika material.. Kram från Mita

    SvaraRadera