fredag 29 april 2011

Här kommer kort med provdockor....

.....med eller utan text....ligger under Freebies-digitala motiv..
Blommorna här har jag gjort som tidigare och det stora hjärtat är samma teknik fast jag tryckte prickar med embossingpennan, vände på det och färgade med distressdyna och sprayade mist och torkade.
Denna helgen ska jag kombinera med att klyva ved och samtidigt bli lite solbränd hade jag tänkt.
Nästa vecka kommer att bli jättekul, vi ska förbereda inför första helgen på Café Storeberg, det blir student-kalas för Isak och sen avsluta med Scrapträff här hos mig......kul! kul! i massor...
Trevlig Helg! Kram från Mita

3 kommentarer:

  1. Tack Maud och detsamma önskar jag dig. Kram från Marika

    SvaraRadera
  2. Läckert kort. Gillar dina kreativa idéer som man blir så inspirerad av.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Tack Anneli, kul att du gillar min blogg. Vi ses! Kram från Mita

    SvaraRadera