torsdag 28 april 2011

Mera blommor...

...blir det hela tiden, jättekul att göra.....
 På dessa blommor har jag dragit streck ut på bladen och en cirkel i mitten med embossingpennan....
 Pulvret man använder att blanda i de små sprayflaskorna heter Perfect pearls ( ursäkta mig, jag är så dålig på att komma ihåg vad alla scrapsaker heter )
Jag har vänt blommorna så streckens upphöjning kommer uppåt, sprayat med misten och torkat med embossingpistolen....sen har jag gjort små prickar med tuschpenna och färgat kanterna med distressdyna...
Det blev så fin bakgrund på pappret som jag hade som underlägg....
 ....så jag stämplade och plattade ut det med strykjärn mellan silkespapper så det blev bakgrundspapper till kortet....
Ha en skön dag! Kram från Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar