måndag 27 december 2010

God fortsättning på Julen....

Denna tomten hade jag glömt, tills jag öppnade jullådan. Den var årets tomte när jag och Camilla var med på Ågårdens lanthandel...3 år sedan tror jag det är....
vi gjorde den tillsammans med de andra hantverkarna.
Stommen är 5cm rundtav som är målad svart med vita prickar och sen är modellen som årets tomte med skägg i fårpäls, lång mössa och en näsa....

Mina handledsvärmare har varit på hela julen och dom har varit jättesköna. Som alltid när fler människor får komma med infallsvinklar så skapas något nytt....
Min svägerska, Anna, var hos mig dagen före julafton och då låg värmarna på hallräcket. När hon fick se dom tog hon på sig en åt andra hållet som jag tänkt ha dom och det blev ju bara hur snyggt som helst, speciellt när man ska ha på dom inne. Det hade jag inte tänkt på själv, så tack till Anna.....

I Lidköping fortsätter det att snöa och jag borde nog vara inne idag, men min bil vill absolut åka till Skara och Slöjddetaljer, så jag får väl hänga med.....

Ser för övrigt på bilden att fåglarna måste få nya bollar också....
Ha en skön dag! Kram från Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar