torsdag 16 december 2010

Snön yr....

...och vi ska ställa iordning sjöboden vi lånat inför Julmarknad på Spiken i helgen, men min bil går som en traktor i snö och vi behöver bara dra elsladden ute sen kan vi stänga in oss i sjöboden så inga ledsna miner.....bättre att det blir gnistrande väder i helgen...

Som vanligt när jag behöver producera inför något så ploppar det upp nya ideer. Jag har funderat jättelängen på att göra ett dubbelt armband i lädersnöre och nån knut som man drar genom en ögla, men igår kom jag på att jag kan använda vajer och gummitråd....och så här blev det....
Den ihåliga gummislangen är från http://www.silverparla.se och jag kikade in hos dom igår och såg att dom hade jättefina nya saker....det blir kul att beställa inför våren 2011...



Ha en skön dag! Kram från Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar