måndag 6 december 2010

Vilar efter Julmarknad....

En mycket lyckad julmarknad på Storebergs cafe´.....
Mitt och Mauds gemensamma projekt med tomtar och Mauds ide´om att göra färdiga "Julklapps....istället för en blomma....- påsar" sålde jättebra, speciellt Mauds som var lite billigare än mina. Ide´n med "Påsen" var att innehållsvärdet var mer än om man köpte sakerna var för sig och vi plockade i dekorerade ljus, servetter, dekorerade tändsticksaskar, handgjorda kort mm.
Här är Maud med sina saker, jättefina kort och flaskkort, dekorerade ljus och smycken.

Vår tomte sålde vi nästan slut på, så det blir att ladda om till Julmarknad på Spiken...

Här är mitt smyckesbord...och som vanligt sålde jag jättebra av hjärtat som du kan lära dig på min webkurs i smyckesdesign...

Ha en skön dag! Kram från Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar