fredag 31 december 2010

Kombi-smycke....

...inför det nya året...

En av mina passioner är ju att göra smycken som man kan kombinera på olika sätt och i morse kom jag på ett sätt att göra det så här...
Jag har gjort tre olika långa kedjor som jag satt lås i båda ändar och som då kan knäppas ihop med en lös ring om man vill använda dom var för sig som korta kedjor



På läderbandet med hjärtan som jag gjorde en annan dag har jag satt ringar nertill på hjärtana istället för att koppla på kedjorna direkt...

eller så kan man koppla ihop dom till en lång...

eller koppla ihop dom såhär...

eller så här, med en tjock på ena sidan och två tunna på andra...

Läderbandet med hjärtan kan man också använda för sig med en berlock att sätta samman med...


Ha en riktigt bra Nyårsafton...så ser jag fram emot ett nytt år med nya ideer.

Jag måste säga att detta året har varit ett av mina mest inspirerande år....blogga om allt jag lärt mig genom livet och sätta ideer på pränt har varit så fantastiskt roligt och detta har fört med sig att jag fått nya vänner som gett mig nya infallsvinklingar och glädjen att få pyssla tillsammans.

Min tanke med att börja blogga var från början att jag kände att jag kört fast och inte kom vidare i mitt hantverkande, att olika projekt som jag satsat på inte riktigt lyckades och då tänkte jag att om jag ger bort all min kunskap så kanske det föder nytt i mitt liv....och det har det verkligen gjort...tack till alla som läser min blogg och som jag får ge inspiration till....

Kram från Mita....ALLT MAN DELAR VÄXER....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar