tisdag 11 januari 2011

Pysselvännerna är på G igen.....härligt!!...

Jag började göra ull-hjärtan en annan dag, men jag fick inte till någon snygg hjärtform....

...men det löste Bigitta igår, hon hade med sig saker och gjorde hjärtan i sin underbara stil.....med grågröna kvistar och pärltrådar...

...och då formade hon hjärtat runt en pepparkaksform och det blev helt perfekt, så då tog jag upp ull-hjärtsiden igen och nu blev det riktigt fint...

Vi formade ståltråd runt hjärtat och virade sen fårskinnsremsor runt med ståltråd


Susanne gjorde ett lite bulligare hjärta som blev jättehärligt!!


Här är Birgitta i farten med hjätan och i förgrunden mina nya barockljusstaksprojekt, men jag blev bara nöjd med den ena ljusstaken så jag får springa på loppis igen....

Susanne gjorde även skyltar till sina nyinköpta hästar....dom blev också väldigt snygga!!

Vilken härlig dag!
Kram från Mita

2 kommentarer:

  1. Ni är enastående! Vilka kanon bra ideer ni har! Och så jättefint det blir! Tack för att ni delar med er! Kram Crea

    SvaraRadera
  2. Hej Crea och tack! Kram till dig Mita

    SvaraRadera