tisdag 4 januari 2011

Vårens färger?????......

Jag är verkligen inte bra på nya trender. Jag är en sån´där person som lever ung 10 år bakåt i modet...och när jag googlar på våren 2011 så hittar jag inte något heller.
Så kan detta vara vårens färger...iallfall så är det från en härligt pärlpaket som låg ibrevlådan idag.

Silverpärla kommer det ifrån

Passade på att beställa hem gummislang också, en tjock och en jättetunn som jag tänker använda till långa halsband...

För övrigt så går min hjärna i spinn av alla saker som jag kan bygga barockljusstakar av...
Den översta skålen vågar jag nog inte ta med för då blir livet jobbigt för mig när Håkan ser att mormors kristallskålar går åt....men det är lite jobbigt för alla loppisar i Lidköping är stängda i början av veckan.

Denna ska iallafal, med eller utan mormors kristall, få en blommigt fat överst som jag bara ska spraya på undersidan...

Ha en skön dag! Kram från Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar