onsdag 23 mars 2011

Idag har jag bloggat 1 år....

...och jag minns precis varför jag började blogga. Jag kände nån´slags hopplöshetskänsla och tänkte att jag slutar med allt hantverk för det leder ändå inte till något bra....och då började jag blogga för att ändå dela med mig av den kunskap jag fått i olika hantverk genom åren.
Nu blev bloggandet till något positivt då jag fick ny energi att fortsätta mitt hantverkande och jag har fått nya vänner och massa nya ideer som poppar upp hela tiden, med andra ord ett mycket givande år.....fast jag drömmer om att kunna foga samman allt och alla i något slags hantverksprojekt där vi kan få jobba kreativt tillsammans, sälja våra saker och dela med oss våra ideer till fler......

Jag firar dagen med en liten katt.....till freebies-samlingen...
Ha en skön dag! Kram från Mita

3 kommentarer:

  1. Heja dig, du är så duktig och kreativ!
    =)

    SvaraRadera
  2. Grattis lilla bloggen på 1-års dagen. supersnygg katt den skriver jag ut direkt. Kram

    SvaraRadera
  3. Tack och varsågod Eva, blir kul att se hur du målar den.
    Kram från Mita

    SvaraRadera