fredag 25 mars 2011

Vårens första blommor....

...fotade jag igår...

Jag har packat inför scrapmaran på lördag i Axvall.... jag har lärt mig på Svensk scrapbooking att det heter Altra  när man dekorerar annan än kort och fotoalbum (rätta mig om jag har fel) och jag ska Altra några flaskor har jag tänkt, riktigt gotta in mig något i Vintigestil tror jag....vi får se hur det slutar.
Jag använder som vanligt IKEAS Glimma värmeljushållare till ljusflaskor....
 .....och limmar på dom med Trans 7 limfog. Men det går bra med glas-silikon också...
 Pringle-burkar har jag också fått tips på Svensk Scrapbooking  att man kan Altra och jag tänker att det kan bli ett alternativ till påskägg...
Nu när jag såg burken på bild kom jag på att det blir nog snyggt att ha en betongljusstake (gjuta betong i pringleburk med Glimma värmeljushållare på) och en Altrad bredvid varann....
Ha en skön dag! Kram från Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar