torsdag 24 mars 2011

Nu börjar man känna i luften att våren är på G...

...och jag fick inspiration till att rita några sommarmotiv....så här första dagen på mitt 2:a bloggår.
Jag ska ta det lite lugnare, med bloggen, i år och kommer nog blanda blogginläggen mer med saker som jag gör i min vardag som matlaging, trädgårdsarbete mm. Men det blir givetvis hantverk också.

Jag hade ju tänkt lägga över denna bloggen på en hemsida men jag tycker att bloggen är så lättarbetad att jag har lagt det på is så längen. Så får vi se vad framtiden har med sig.....
I dag ska jag packa för scrapmaran i Axvall på lördag, svårt att veta vad man ska ta med....
Ha en skön dag! Kram från Mita

1 kommentar:

  1. Tänkte faktiskt på det när jag gjorde detta igår...jag ska spara plats till er, men jag funderar på var man ska packa upp allt...Kram!!

    SvaraRadera