fredag 4 mars 2011

Nu har jag hittat Freebies-sidan...

http://www.birdscards.com
På detta kortet är det blommorna som är från Freebies-sidan Birdscards
...och jag testade med några olika färglagda motiv när jag kom hem i em....för det är ju så fantastiskt roligt att måla....
De här två är Freebies från sidan ovan, alltså dom är svartvíta när man skriver ut dom.
Man registrerar sig på sidan och så får man tillgång till jättemånga fria motiv att skriva ut. Dock blir dom inte så bra kvalitet så jag har fyllt i konturerna med tunn tuschpenna och kopierat igen.
Det som är roligt med digitala stämplar är att när man lagt dom tex. i ett worddokument så kan man ändra storlek, sätta dit svenska texter osv.

Detta är ny modell "knappar" från min egen design. Hjärtat och cirklarna har jag gjort i paint och kopierat till
ett worddokument där jag infogat textruta och skrivit in texter....jättekul att göra egna digitala stämplar....
"stygnen" i cirkeln har jag ritat dit för hand...

Ha en sköndag! Kram från Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar