tisdag 1 mars 2011

Denna texten har jag färglagt så här.

Stämpla eller skriv ut det du vill färglägga...
Detta är en freebie som jag lagt en egen text till. Jag hittade inte sidan jag laddade ner från men det går att söka på freebies och hitta roliga saker.
De flesta sidor säljer även digitala stämplar och jag har börjat hitta vissa svenska också tex. Skogstokiga som jag köpt digitala stämplar från.
http://skogstokiga.blogspot.com/ och dom är på gång med fler digitala stämplar som man kan köpa och dom har även freebies...
Det blir ju en annan grej än att stämpla motivet först "lite fusk" kan det kännas som, men till denna tekniken som man lägger så mycket jobb på färgläggningen tycker jag det passar bra.
Här har jag lagt grunden med en ljusgrå promarker..
Och sen fortsatt med polychromospennorna..
Stompfat ut och sen lagt en mörkgrå där jag vill ha mörkare skuggor..
Sen är det bara att klippa ut och placera på ett kort...
Ha en skön dag! Kram från Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar