onsdag 19 maj 2010

Betongkrona... igen....

Betongkronorna har också blivit en favorit.....här har jag gjutit en med galvad tvinnad tråd istället för järntråden.
Den blev dekorerad med murgröna och ett blockljus...

Material:
¤ Betong
¤ Galvad tråd finns på Granngården och likn.
¤ IKEA Glimma ljusglas stort
Tekniker finns under Etiketter Grunderna:
* Trådkonst-tvinna m. borrmaskin
* Betong-gjutning-grunderna
Hur du tillverkar en betongkrona hittar du under betong-projekt om du skrollar ner en bit.
Här är den naturell....

Hoppas många hittar sätt att vidareutveckla mina ideer, som Malin med bloggen JoyForeHome gjorde med "Göra nytt papper gammalt" och det blev bara hur snyggt som helst, kolla in hennes blogg.
Min avsikt med denna bloggen är att jobba som Inspiratör och om mina ideer vidareutvecklas hos andra så får jag energi till nya ideer.
Det finns så många jätteduktiga hantverkare och det är jättekul om vi finner varann via hemsidor och bloggar.
Om vi visar upp oss och våra projekt på nätet kanske vi tillsammans kan hitta kanaler till dom som vill massproducera och sälja eller bara träffas en helg...och skapa....CREA DIEM....
Ha en bra dag! Kram! Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar