fredag 14 maj 2010

Tävla om en Smyckeskurs webbaserad

Här kommer min smyckeskurs som jag jobbat med ett tag nu......

Jag lottar ut en kurs till dig som....
* Kommenterar inlägget att du vill vara med och tävla och skriv en motivering varför du vill vinna....om du inte vill kommentera så kan du skicka ett mail till mig
* Lämnar emailadress om du vinner
* Berättar om min Smyckeskurs på din blogg
* Berättar lite om min blogg på din blogg
* Om du inte har blogg kan du lägga ut min blogg på din facebook eller berätta för vänner som du tror är intresserade

Jag har bara startat ett arbete som jag funnit mycket inspirerande, inte minst med denna bloggen som jag kommer att fortsätta med som jag börjat.

Kurser på minkurs.se kommer att bli fördjupningar i olika hantverk.
Nästa kurs har jag tänkt ska ha temat "göra gammalt nytt" och kommer bla. att innhålla lite större trådarbeten som tex. denna ljuskronan och jag har ideer till fat på fot mm. mm.


Kursupplägget på minkurs.se är väldigt överskådligt och du kan få en överblick vad du kommer att lära dig på kursen och gå in på ett demoavsnitt för att se hur varje kursledare jobbar. Smyckeskursen jag har är 7 st kursavsnitt och varje med flera videofilmer där jag visar tillverkning av olika smycken. Jag kan även Varmt rekomendera dig som vill lära ut något att lämna din intresseansökan till kursledare på minkurs.se.

Som jag sagt tidigare är alla Välkomna att använda mina ideer till försäljning, både det jag lägger ut på bloggen och det jag kommer att ha på mina kurser.
och jag vill gärna ha åsiker, bra eller mindre bra på det jag gör...det är utvecklande.

Jag har kommit fram till att min uppgift i livet är att vara inspiratör och det är genom ideflödet som jag finner min inspiration, när jag håller på med att tillverka en ide så kommer oftast nästa under tiden....

Jag samarbetar gärna med någon som har webbutik med hobbymaterial, skicka ett mail så tar vi upp kontakten och jag kan tala om vad jag använder för material. Nu till smyckeskursen skulle tex. ett startkit med verktyg, lås och smyckestrådar kunna var bra om jag kan rekomendera någon som säljer via weben.

Välkommen nu att tävla om en kurs. Om det blir många som tävlar så lottar jag ut fler....om du inte gör smycken själv kan du ge bort kursen, då kan vi ha mailkontakt med den mailadressen isåfall...

Välkommen att gå in och testa demoavsnittet och läsa om mig och Smyckeskursen.
CREA DIEM - Skapa dagen! Mita

1 kommentar:

  1. Hej Mita! Hoppas allt bra med dig! Du fortsätter att göra så fina saker! Jag vill gärna vara med i tävlingen! Varför...jag tycker jätte mycket om smycken och vad kan vara så roligt om man kan göra de själv och kanske ge de till sina vänner!
    Jag ska maila min e-post till dig!
    Och jag ska göra en inlägg om dig till min blogg!
    Har det bra! Kram Sirpa

    SvaraRadera