lördag 5 februari 2011

Armband med nya spämnnen från Slöjddetajer...

Jag har länge letat efter snygga spännen till armband och nu har jag hittat don på Slöjddetaljer...
Jag gillar ju mycket och här har jag tre armband på mig...
Här ett flätat armband...med ringar för att kunna hänga berlocker i...
Här ett med dubbel kedja...
Här ett med dubbel gummilänk.
I dom små hålen sätter man i små skruvar för att hålla fast det man gör armbandet av...
Så här ser alla delar ut...
Slöjddetatajer hade även öglor till senilsnören som jag numera använder...så nu kan jag göra nya för att variera mig...

Ha en skön lördagskväll! Kram från Mita

3 kommentarer:

  1. Fint! det är ju många sidor som tipsar om dessa armband just nu. Tänkte på att du kanske borde lägga in dina foton på bloggen på något annat sätt för din hand ser "tjock" ut.

    SvaraRadera
  2. Hej Anonym...mina händer är tjocka och fota är inte min bästa sida.
    MVH! Mita

    SvaraRadera
  3. tack för din inspiration!
    du har alltid så många fina detaljer i dina arbeten!

    SvaraRadera