söndag 20 februari 2011

Texter till kort....

...fick jag inspiration att göra själv när jag köpte dom digitala stämplarna. Det blir inte lika snyggt som proffsen gör, men eftersom jag är så gott som självlärd med data så måste jag hålla på ett tag innan jag kommer på hur jag kan göra.
Detta är min filosofi....
Lite mera kort då pysselvännerna Birgitta och Susanne var på besök igår och då fick jag inviga dom i promarkervärlden....
Vår???men den är väl på G.....
Först byggde dom barock-ljusstakar...
Här Susannes som blev vit...
Här Birgittas som blev två vita och en svart. Min favorit är svarta, porslinet liksom växer ihop på ett annat sätt när man sprayar dom svarta, men vita blir fint också...
Birgitta i sprayfarten...
Ha en skön dag! Kram från Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar