torsdag 17 februari 2011

En assiett blev rostmålad av bara farten...

...när jag och Camilla pysslade och den blev ju riktigt snygg...
Camillas rostmålade saker blev också jättefina, men dom ska hon få fota själv och lägga ut på sin blogg som för övrigt blivit uppdaterad med jättemycket fina saker och även med Marielle som så tragiskt dog för några veckor sedan. Marielle hade precis kommit in vår kreativa grupp här i Lidköping och var med på julmarknaden på Storeberg....
Titta in på Camillas blogg....http://kreativacamilla.blogspot.com/ hon gör så fantastiskt fina saker och jobbar som floristlärare på gymnasiet här i Lidköping. Hon har inspirerat och lärt mig så mycket sen vi lära känna varann i Örslösa Damklubb
Nu väntar jag på digitala stämplar från Skogstokiga så jag kan fortsätta min Promarker-utveckling...
Ha en skön dag! Kram från Mita

2 kommentarer:

  1. Hejsan Mita!!

    Hittade till din sida av en slump och har varit in och kikat med jämna mellanrum,jag är jätteglad att jag hittade hit för jag tycker du är en STOR inspirationskälla till mej,håller just nu på att leta efter rostmålningsprodukter tycker det ser ut som ett mycket roligt pyssel,jag är ungefär som dej älskar att pröva nya saker och att få skapa .

    Kramar från Sussie

    SvaraRadera
  2. Tack Sussie och Välkommen till min blogg. Art4Fun är företaget med rostmålningsfärgerna och på deras hemsida kan man även söka återförsäljare. Det är verkligen roligt med dessa färger för det går att måla på allting...Vi ses! Kram från Mita

    SvaraRadera