lördag 19 februari 2011

Fler kort....

..blir det med promarker-färgläggning...
Jag känner mig nästan som när jag första gången, tror det var år 2001, som jag fick pröva stämplar och att göra kort. En slags lyckokänsla innfinner sig när jag lär mig något nytt som jag tycker är kul och denna tekniken är verkligen jättekul...
Detta är en Magnolia-stämpel (flickan) och en liten bi-fe som jag lånade av Eva förra helgen.
Bakgrunden med en ram i är en fri-att-ladda-ner-digital-stämpel från Skogstokiga.
Här är en digital free stämpel som jag laddat ner...
Även detta är en free digital stämpel, bakgrundspapper från Tim Holtz och texten har jag gjort själv

Ha en skön dag! Kram från Mita

2 kommentarer:

  1. Hej Mita! Det var ett tag sen jag tittade in, men nu har jag uppdaterat mig :)

    Otroligt så mångsidig du är i ditt skapande! Din blogg är som ett härligt smörgåsbord att inspireras av. Det var kul att se dina kort!

    Kram, Outi

    SvaraRadera
  2. Tack Maud och Outi! Kram från Mita

    SvaraRadera