måndag 21 februari 2011

Helt insnöad på att göra texter till kort....

...blev jag igår och jag specialdesignade en till min allra käraste lillasyser som leder en Gospelkör hemma i Sätila...
Och nu tycker jag själv att jag börjar få till det riktigt bra, nu ska jag bara komma på hur jag kan skriva in texter i ringen runt....
Jag och Maud träffades igår för att jobba med vår smyckeskollektion som vi säljer på en frisersalong i stan....men jag var så oangagerad och bara helt insnöad på att färglägga med promarkerpennorna så vi målade mest...och Maud hade med sig sina helt underbara stämplar som jag fick låna..

Maud är en helt fantastisk duktig hantverkare och har precis börjar blogga...
Här kan du följa henne.....  http://maudshobbyblogg.blogspot.com/
Hon tipsade mig om ett bra sätt att hålla reda på vilka färger man har i promarkerpennorna, jättesmart så man inte köper dubletter.
Nu ska vi börja utforska blandtekniken med MCP-pennorna som Scraptorget visar på sin sida....det blir helt fantastiskt fint djup i färgläggningen....
Jag har nog influensa i kroppen idag så det blir mest vila i sängen för mig idag....
Kram från Mita

2 kommentarer: