måndag 23 augusti 2010

Mässa på cafe Storeberg...

Mässa blev lyckad, det kom ganska mycket folk och vädret var fint...
Framförallt är det jättehärlig miljö...jag fyllde min trådkorg med underbara ekologiska grönsaker när jag kom hem...

Här är AnnSofie från Jönslanna Grönt och Fint med ekologiska grönsaker
http://www.grontochfint.se

Camilla som gör olika saker, bla. betong, makramearmband, kort och trådarbeten och målar tavlor.
hon har bloggen http://kreativacamilla.blogspot.com

Ullproduker från www.kullanslycka.se

Jättehärliga tavlor från Konstnärinnan Marianne Björn www.mariannebjorn.se

Mina smycken...

Här är cafemiljön med Camilla i förgrunden...


På torsdag 26 augusti kan man åka Sinnenas Väg på Gamla Tunvägen mellan Lidköping och Grästorp, då öppnar flera kreativa människor sina hem....en av dom
Konstnärinnan Marianne Björn som även är en av kontaktpersonerna 070 5478642.

Ha en Skön Dag! Kram från Mita

2 kommentarer:

  1. Hej Mita!
    Ibland är jag bara så arg för att jag kan inte ha bil. Så fint det har varit där och jag missar allt:( men skönt att du hade roligt!
    Har en trevlig måndagkväll!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Hej Sirpa...vi kommer att vara där nästa sommar också, då kan du ta tåget till mig...ha det bra! Kram från Mita

    SvaraRadera