torsdag 26 augusti 2010

Webkurs Trådkonst.....


Nu, efter ändringar och justeringar, äntligen! kommer kursen i Trådkonst
Kursen är Webbaserad, med videoinstruktioner, och kostar nu till kampanj pris 89:- (ord 129:-)

Detta är en kurs för dig som känner för att börja böja trådar med tänger.
Detta är inte hantverket Luffarslöjd utan en mycket förenklad version av trådarbeten.

Jag har gjort kursen i fyra avsnitt, ett med grunderna att tvinna tråd och göra länkar och ringar(det ser du gratis på demoavsnittet), sen kommer tre olika projekt....allt med videoinstruktioner....och min tanke är att dom ska gå att variera i den stil man har hemma eller vill ge bort till någon...

Trådkrona

Hängande glas

Fat på fot

Klicka på länken ovan och kolla in kursen
Blir du inspirerad kan du tävla om Gratiskurser här på bloggen...

Tävling! Tävla tom. måndag 30 augusti. tisdag meddelar jag vinnare...
Webkurs i Trådkonst, jag lottar ut fler ju fler som är med och tävlar....
Skriv en kommentar eller skicka ett mail om du vill vara med och tävla.

Om du gillar min blogg så blir jag jätteglad om du sprider den på det sätt som du vill.....

Kramar!!! från Mita

1 kommentar:

  1. Hej Mita! Så mycket fint du har hunnit igen!
    Stockholm imorn så jag önskar en trevlig helg!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera