söndag 21 november 2010

Decemberljus....snart är det julafton...

Decemberljus m. tomtar ska en av mina vänner få som lite extra-tack för att hon sålt mina smycken (hon får provision också, givetvis)

Jag har satt på servett med decopage för det går inte att smälta på svarta ljus, då blir allt svart.

Etiketterna har jag stansat ut och tryckt 1-24 på

När det torkat dekorerade jag med glitterlim

Jag hängde 24 längst ut så kan barnen plocka bort ett varje dag och se hur julafton närmar sig....

Här är till Maria som undrade igår vilken betong jag använder. Denna tycker jag har varit bra och den är dyrare än på Chepy men det blir mycket finare gjutningar.

Idag har vi Tomtepromenad i Örslösa......kl. 15.00 sitter Tomten i skogen och delar ut julklappar till alla barn...Välkomna!
Ha en skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar