måndag 8 november 2010

Dubbel halslänk i gummi...

Dessa ändfästen som jag köpt från www.parlteamet.se passade även jättefint att göra en dubbel länk med gummislang, här 4mm o 5mm ihålig gummislang från www.silverparla.se men med detta sättet går det ju även bra att använda gummislang som inte är ihålig.
Jag har fått kommentar från kunder att gummislangen från www.silverparla är mjuk och fin så jag fortsätter att köpa min där. Materialet i gummislangen är ju som i däck att den torkar med tiden, men den ska vara mjuk när den är "färsk".
Denna gummilänktypen blev fin till budskapsringar tycker jag.

Eller till strassring, bara att byta efter stil på kläder...

Detta är fästena jag använt. Man får vara lite försiktig när man klämmer till dom, om ni tittar på smyckesbilden på det fästet till hö så klämde jag till det lite mycket, jag tror man ska försöka klämma i nederkant mest, får öva lite på det...

Dessa smyckesdetaljer köpte jag från www.parlteamet.se dom har bra priser och snabb service, Strassringen kostar 10:-/st och det är bland de billigaste jag sett.

Så här ser låset + ändavsluten ut på närbild...

Ha en skön dag! Handla och träna står på mitt program. Kram från Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar