tisdag 16 november 2010

Kransbindning till Tomtepromenaden...

Vi har förmånen att ha en floristlärare i Damklubben, Camilla, och få vara på hennes skola De laGardiegymnasiet i Lidköping och binda kramsar varje år.

Jag glömmer ju som vanligt att fota under tiden som vi jobbade, men det måste ju betyda att vi har roligt...
...så detta fotot är på Katarina och Eva under slutet när dom dekorerade kransarna

Damklubben arbetar alltid helt fantastiskt tillsammans och här är resultatet av några timmars jobb...

En av mina betongkronor fick en julkrans också..

Ha en skön dag! Kram från Mita

4 kommentarer:

  1. Vad duktiga ni är:) Jag skall också försöka mig på att göra egna i år hade jag tänkt. Var ute igår och plockade en massa mossa & granris mm
    Vad mysigt det låter med en "damklubb"
    Kramis
    Camilla

    SvaraRadera
  2. Det är jättekul med Dmklubben och jättekul att göra kramsar...Kram från Mita

    SvaraRadera
  3. Jätteduktiga var vi Annica, det är det sköna med Damklubben att när vi gör saker så bara det blir...liksom...alla finner sin plats, alltid positiva glada människor. Kram från Mita-Marika

    SvaraRadera