fredag 19 november 2010

Tags till flaska...

Jag fortsätter med Tim Holtzinspirerade tags, här en till en flaska...
Idag har jag jobbat in mycket mildare färger på bakgrunden än jag gjorde på den första, det blev bättre då stämplarna synt tydligare...

Jag tänker mig att man ger bort en flaska vin med denna på...

Och när den är urdrucken kan man sätta i korken med värmeljushållare på om man vill behålla flaskan...korken har jag limmat på ett litet värmeljusglas, GLIMMA från IKEA och knutit ett snöre så det går att hänga den runt flaskhalsen...

Sen är det bara att trycka i värmeljushållaren med kork och använda flaskan som dekoration.

Sen blev det en till av bara farten....

Kolla in alla demofilmer hos Tim Holtz....
Ha en skön dag! Kram från Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar