söndag 28 november 2010

En hel dag med material från naturen....

...hos vännen Birgitta...som gjorde denna jättefina kransen...

Och här är hon i full fart....

Den andra vännen Susanne gjorde denna jättehärliga kransen...man har lite fastnat i den nya stilen så man glömmer hur underbart det är med mycket röda band på en krans...

Vi ringde in våra män på em. då vi kände att det vore väldigt gott med ett glas rött....Här är Susanne...

Här kommer några av de dekorationer jag fick till....Birgittas man Alf hade varit i skogen och hämtat massor av fin grön mossa som jag fullkomligt frossade i...gjorde krasar och hjärtan som jag virade på mossa bla.....


Detta är en gravdekoration som min pappa ska få till jul...

Ha en skön dag! jag laddar om för nästa pysselgäng som kommer hit idag....vilken helg!!!!Härligt!!! Kram från Mita

2 kommentarer:

  1. Det var en så mysig dag vi hade:) Kram!!

    SvaraRadera
  2. Verkligen min goa vän!!Kram från Marika

    SvaraRadera