fredag 12 november 2010

Tomtepromenad i Örslösa 21 nov...

...ska också ha vinster till lotterier.
Vi hade mycket kvar sedan förra året så jag ska komplettera med några högvinster...
Och då hittade flickan i ramen, som jag gjort med min Big shot-maskin, sin plats. Mycket bättre än på flaskan. Jag har fäst den i sidorna med hattpinnar med pärla på.

Här kommer variant på adventsljusstaken...

Etiketterna med siffror har jag gjort genom att skriva ut siffrorna på vanligt kop.papper, sen har jag färgat in pappret med silverstämpeldyna och rubbat ytan med den raspiga sidan på en disksvamp. Sen har jag stansat ut etiketter i grått tjockare papper och limmat på siffrorna. På ljuset har jag fäst med en hattpinne med pärla och en liten mellandel till smycken....


Ha en skön dag! Kram från Mita

6 kommentarer:

  1. Tack så mycket för din fina kommentar. Jag övar är flera mil efter dig men men man lär så länge man lever. Ha en bra helg ser fram mot den 28:e. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Du är Välkommen, det ska bli jättekul...Kram från Mita

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Så fint det har hänt här igen! Jag hinner inte med :)
    Ha en riktigt mysig helg!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  4. Tack Sirpa...förstår att du har fullt upp med alla bloggkontakter du har, jag hinner knappt titta på andras bloggar....Kram från Mita

    SvaraRadera
  5. Oj va mycket inspiration man hittade här *Ler*

    Såg att du numera följer min och syrrans webbloppis - www.lilla-rummet.blogspot.com VÄLKOMMEN

    Ha en skön dag
    Kram Cattis

    SvaraRadera
  6. Hej Cattis och Välkommen till min blogg. Ni gör så mycket fint på lilla rummet. Kram från Mita

    SvaraRadera