tisdag 26 oktober 2010

Ängel...

Denna ängeln var det första jag tänkte på när jag köpte min nya leksak, Big Shot stansmaskin....

Jag har gjort den lika som ängeln förra veckan, den kan du hitta beskrivning under Etiketter-Trådkonst-Hängande ängel nr.2, förutom att jag nu har gjort vingar i papper...
Här är Big Shoten...

Här är de utstansade vingarna

Ängeln är gjord i järntråd 1,5mm och 1mm som jag virat runt och gjort gloria och upphängning i...

Vingarna gjorde jag två hål i, tädde i 1mm järntrådar och fäste runt midjan på ängeln

Nu ska jag testa att prägla papper. Det kan man köpa olika Embossing folders som man kör med papper genom Big shoten och på så sätt får pappret en upphöjd yta i olika mönster....
Det visar jag imorgon.
Ha en skön Dag! Kram från Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar