lördag 2 oktober 2010

Sallad till tacopajerna....

Idag är det sallad som gäller inför kvällen

Det blir vikålsallad med grekiskt dressing.
Denna salladen gör jag nästan jämnt, fast den är ju godast med sommarvitkålen.
Det är riven vitkål, olja, lime, grekisk dressing-pulver i basen och idag blir det den varianten.
Om jag ska festa till den så lägger jag i riven parmesan (från hel ost, inte den pulvriga) och ibland små tomater och sockerärtor och rostade solrosfrö.

Igår kväll gräddade jag 110 pajer och hela köket var fullt...
Det gick fort att lägga ihop dom men grädda dom tog nog tre timmar, men det blev mycket vardagsmotion.....ner i soffan....Diggilo en stund....upp ur soffan och växla pajer....ner i soffan....Skavlan...upp ur soffan....

Nu blir det att se fram emot kvällens pub-quis..Kul! Kul!
Ha en skön Dag! Kram från Mita

2 kommentarer:

  1. 110 st pajer!!! !Säkert supergoda!Nu sitter jag här och blir sugen på allt det goda du visar! Ha en jätte trevlig pubkväll! Kram från Crea

    SvaraRadera