fredag 1 oktober 2010

Smyckesväskor.....

Det blev inte så mycket korttryck igår på PMS-mötet....
Vi pratade istället och umgicks och det är ju alltid lika mysigt. Vi hade med vår nya medlem Susanne och hon är en go tjej som passar in i gänget....

Jag fick lämna ut en smyckesväska till försäljning och två till beställda så det kanske börjar rulla på...
Här är två packade väskor på bilden.
Jag har fått frågor från andra som vill prova samma modell med smyckesväskor och som frågar om det är ok att härma mig. Jag försöker vara tydlig med att allt jag lägger ut här på bloggen är min tanke att det ska sprida sig och att jag bara känner glädje om andra vill göra lika som mig.....
Jag har en filosofi att om många gör lika så blir spridningen större och då gynnar det alla som vill sälja sina alter men jag kanske är ensam om den filosofin...?


Ha en skön Dag! Kram från Mita

3 kommentarer:

  1. Vad roligt, hoppas det börjar gå bra!
    Tack för din hälsning hos mig!
    Önskar dig en mysig fredag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att din filosofi är helt rätt!
    Det går att hämta så mycket inspiration här hos dig så det är svårt att låta bli att inte "härma"!
    Ha en trevlig pubkväll/ Anneli

    SvaraRadera
  3. Tack sirpa och Anneli! trevlig helg! Kram från Mita

    SvaraRadera