fredag 8 oktober 2010

Ljuspåse...

Jag hittade jättefina ljuspåsar när jag googlade på det....
Tryck på länken ovan och titta...man kan hitta jättefina till billigt pris...

Inspirationen till att göra denna hittade jag hos Susanne´s Smulor
http://susannesmulor.blogspot.com/search/label/pyssel
Titta in hos henne, hon gör bla. jättefina tavlor som hon säljer....

Men här kommer min variant med servettdecopage på...
Etiketten är en av mina nya stämplar från Creative Company www.cchobby.se


Om du går in på Etiketter grunderna Textilmålning-teknik-grunderna och skrollar ner så ser du ljuspåsar som jag gjort förut...
Ha en skön Dag! Kram från Mita

2 kommentarer:

  1. Du skriver att man ska pyssla med dina ideer och beskrivningar? När kommer dom? Du snor ju bara andras!

    SvaraRadera
  2. Ledsen att du känner så....

    SvaraRadera