lördag 23 oktober 2010

Smycken till killar...

...kan vara lite svårt, men jag tar ju gummislangen som vanligt och tycker den blir jättebra till kill-smycken.
De här armbanden är till en kille som snart fyller 9år.

Jag gör som vanligt att jag klipper gummislangen, här 4mm, i bitar och trär på lite grövre mellandelan när jag gör killsmycken.

Nu var jag inne på mailen och fick se att alla som anmäler sig till nyhetsbrev hos
www.silverparla.se får 20% rabatt tom. 29okt. Så skynda....


När jag satte mig och gjorde dessa smycken kom jag på en ide att kombinera kedja och gummislang i armband....men det visar jag imorgon..
Ha en skön lördagskväll! Kram från Mita

1 kommentar:

  1. Snyggt!
    Tackar för din hälsning!
    Snickar fullt här :)...paus!
    Har det!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera