söndag 19 september 2010

Decopagetavla som Birgitta "målat"

Birgitta är en av de vänner som jag haft hemma hos mig och lärt ut decopage till och när hon kom i veckan hade hon med denna tavlan som hon gjort hemma. Helt fantastisk tycker jag.
Jag har alltid beundrat människor som är äldre och som kan bevara sinnet ungt, Birgitta är ett lysande exempel på det.....året hon är född ser ni på tavlan....och det kan man verkligen inte tro....

Här är Birgitta.....vid det tillfället som vi byggde kakfat. Då hade hon tagit med sig hela sin loppisskatt av porslin och vi fick välja vad vi ville....


Till dig som skrev inlägg om att decopage gulnade efter några dagar:
Jag funderar fortfarande på det och min kompis Pia hade också sett det, men jag har ingen bra förklaring....
Jag tar med mig det i tanken och skriver om det så fort jag kommer på någon förklaring.

Ha en skön söndag! Kram från Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar