onsdag 22 september 2010

Stela halslänkar.....

Jag har haft stela halslänkar hemma ett tag och nu när jag packade för försäljning på lördag så såg jag att vissa hade gulnat. Det gör oäkta smycken eftersom i de flesta fall är det silverfärgad koppar i materialet.
Och det ser inte så kul ut så då trädde jag på gummislangen och fick till riktigt häftiga smycken tycker jag.....

Jag ska även köpa hem memorywire till armband, det kommer bli snyggt med gummislangen....
Ha en skön dag! Kram från Mita

3 kommentarer:

  1. Hej Mita!
    Hoppas du har haft det bra!
    Jag har varit på "Minkurs" idag och gjort de sex första smycken, mycket roligt! Tack Mita! Jag har gjort de med mycket tunnare tråd men de blev fina ändå. Måste köpa 1,2mm att kunna fortsätta och göra ringar!
    Har en trevlig torsdag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Hej Sirpa! Jättekul att du kommit igång....om du mailar din adress kan jag skicka en 1,2mm tråd till dig, jag har precis tagit hem ett lager. Det kan vara lite lurigt att få tag på bra sådan tråd. Creative company beställer jag från...lägg ut bilder på smycken på din blogg, jag blir nyfiken...Kram från Mita

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Tack!!! Jag ska maila dig!
    Har planerat att lägga bilderna till min blogg men vet inte än vilken dag det blir, men det kommer! Jag är så glad att jag har lärt mig nått nytt! Tackar!
    Har en trevlig torsdag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera