onsdag 8 september 2010

Gammalt och nytt......

Nu på hösten känns det kul igen att göra små stileben med ljus...
Plattan köpte jag på Åhlens igår, men det kan man köpa i bygghandel, plattor i skiffer för kakling mm. och så bara sätta tassar under....

Denna fina gamla pigtittaren var det ingen i Håkans släkt som ville ha...den är från hans farmor....gissa om jag blev glad när jag fick den.
Den har inte hittat sin plats än, men en plats ska den få....

Jag har en tid haft lust att göra betong, men inte kommit på något att göra. Jag gillar ju budskapsringarna som jag visade igår och så kom jag på att det skulle vara fint att ha runt en glasfot, så jag slog av fotplattan och nu ska jag bara komma på vad ska ska gjuta ner glaset i....ett hjärta skulle vara fint...

Imorgon kommer det två goda vänner till mig som vill lära sig göra decopage....och som ni förstår så är ju det bland det roligaste jag vet när jag får lära ut något som jag själv tycker är så kul....
Det blir nog mycket inspiration och kreativitet och jag ska försöka hinna med att fota lite också....
Ha en skön Kväll! Kram från Mita

2 kommentarer:

  1. Hej Mita!
    Det är alltid lika roligt att titta hit. Du gör så fina saker!
    Spegeln är underbar!
    Önskar dig en trevlin onsdag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Hej Sirpa, jag tycker du verkar ha kommit igång med mycket pyssel också...Kram från Mita

    SvaraRadera