lördag 18 september 2010

Ladys night....

....i Tolsjö bygdegård var jag på igår och det var jättetrevligt.
Från kl. 18.30 var det tjej-kväll med hälsa, kläder, hudvård, modevisning, hårvisning och inredning...
.....kl 22.00 fick respektive komma och Paulsson & Djup spelade upp till dans.
Väldigt trevligt upplägg och välbesökt med damer och senare herrar i olika åldrar.

Och konfereciererna gjorde inte damerna besvikna när dom skulle tacka för sig och avslutade med en kalsongshow...


Här är mina vänner Elinore och Ulle...

Att choklad är gott, ja! men hälsokost, nja! men jag ska testa för allt annat godissug skulle försvinna och det är jag verkligen i stort behov av....

Jag är nog en ganska lättroad lady (?) för jag blir lycklig när jag hittar fina knappar som dom här....och nu när jag tog fram dom så kom jag på att dom även skulle bli en jättefin pärla på en ring och då blev jag ännu lyckligare...
Det fanns ringar att köpa igår som var gjorda på gummitråd och det tänker jag härma....

Ha en skön dag! Kram från Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar