tisdag 28 september 2010

En tur till min loppis....

Martha Stewert satte igång min kreativitet igår som så många gånger.....
Det var en florist där och gjorde dekorationer i glasvaser som var jättefina. Så jag fick ta en tur ut till min loppis för jag hade en känsla av att jag hade en stor glasvas där.
Jag vet inte om jag fotat min loppis förut, det är ett av våra uthus som jag har möblerat med bord och hyllor och så bär jag ut saker som jag inte vill ha inne för tillfället eller kanske ska slänga så småningom, så det är en privat loppis, inte något jag säljer till andra men jag har funnit detta sätt att ha saker jättebra för helt plötsligt kommer jag på något som jag vill göra och då har jag kanske vissa delar redan....
Här kommer några foton från loppisen....

Här såg jag direkt att många saker skulle bli fina med decopage på...

Och i en låda, med diverse julgransbelysningar mm. hittade jag vasen...
( stekpannorna under har nog gjort sitt....)

In med den och diska ren....

Blomsterarrengemanget kommer under dagen....

På vägen gick jag om postlådan och där låg en inspirationstidning från Ceative Company....
Om man köper saker från dom får man i lådan, 1ggr /mån, en sådan här tidning.
Creative company är verkligen ett roligt hobbymaterialföretag för dom har allt, både om man vill ha färdiga lösningar till saker eller material som man kommer på ideer själva....så beställ deras katalog och gotta er....jättebra för lekskolor och skolor mm. också då dom har mängdrabattsystem på många saker...
Det syns att Allahelgonahelgen närmar sig....

Ha en skön dag så kommer jag igen med blommor i vas....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar