onsdag 15 september 2010

Pärlkurs...

Igår hade jag pärlkurs och det var så kul så jag missade att fota.....så dessa damer fick sätta sig ner när dom var på väg hem och tre stycken hade hunnit gå.

Alla tre är nya bekantskaper sen sommaren och det kommer att bli en fortsättning i höst med tomteprojekt och julmarknad på Storebergs cafe....Verkligen jättekul!
Livet är som en stig som slingrar sig fram och ibland snubblar man, reser på sig...möter nya människor som ger ny positiv energi...

Ha en skön Dag! Kram från Mita

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad kul ni ser ut att ha. Jag ska hålla kurs i tenntrådssmycken på Medborgarskolan. Det är första gången jag håller kurs så jag är lite nervös. /Anneli

    SvaraRadera
  2. Hej Mita!
    Nu har jag äntligen kollat in min smyckes kurs och hoppas bara att jag kan göra lite saker i helgen! Har mått lite dåligt av det (inte haft tid o pengar)Tittade den första videon ordentiligt imorse och vill verkligen prova göra den!
    Har en fin osdagkväll!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  3. Vad kul Sirpa! Lycka till och kram!
    Anneli, tänk på att du kan mer än de som går kursen, lägg kursen på lagom nivå för ofta vill man för mycket själv och då blir det bara rörigt för dom som går kursen. Försök hålla reda på vilka som ber om hjälp så inte det hela tiden blir den ropar högst som får hjälp....om man tycker det är jobbigt att gå runt och hjälpa till så kan man själv sitta still och låta kursdeltagarna komma till sig. Lycka till! Kram från Mita

    SvaraRadera
  4. Tack Mita jag ska komma ihåg det. Du får sitta på min axel under kursen!!! Kram

    SvaraRadera