måndag 13 september 2010

Kristinehamn....

....har en egen Picasso-staty och den besökte vi igår.

Min sambo, Håkan, letar efter en båt och igår tittade vi på en i Kristinehamn.
Det var första gången för mig i staden som hade världens finaste strandpromenad. Det gick som en fjord in från Vänern och längs med bägge sidor låg så många fina hus....

Om vi nu köper denna eller någon annan båt så får det absolut bli en tur tillbaka till Kristinehamn....sjövägen.....

Idag har jag en plock-och-röjdag för imorgon ska jag ha pärlkurs.....
Ha en skön Dag! Kram från Mita

2 kommentarer:

  1. Hej min fina vän :) jag har saknat dig oxå kan du tro :) skönt att vara tillbaka . Här var det masssa spännande att se som alltid. Ska ta igen alla dina inlägg bums

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Kram på dig Malin och Välkommen! Vi ses! Mita

    SvaraRadera