lördag 4 september 2010

Liseberg....

Idag ska jag, Håkan, min syster Irene, hennes man Kristofer och deras flickor Liv och Saga åka till Liseberg...
Moster har designat smycken till dom små godingarna....

Jag har ganska nyligen börjat med att stämpla in namn på brickor och det är inte så svårt som jag trodde...det var en kille på Storeberg som frågade mig om jag gjorde det....och då svarade jag att jag har stämplar, men det är ganska svårt att få det jämnt och snyggt...då sa han att det ska det inte vara utan lite "snett" ser snyggare ut....och då släppte kravet...konstigt vad man kan ha underliga krav på sig själv....

materialet är från:
http://lillaparlan.se
och..
www.parlteamet.se ( ny webshop för mig...men mkt bra priser)
Från Pärlteamet köpte jag kittyberlocken och även en connector med carpe diem som jag tycker blev fin på armband.

Pärlorna på armbandet är från www.cchobby.se som jag skrev om igår och även ringde och beställde de nya stämplarna dom fått in....och än en gång möttes av supertrevlig personal....


Ha en skön dag! Kram från Mita

4 kommentarer:

  1. Hej Mita!
    Jag känner igen det där med att man ställer så höga krav på något, att man inte ens kommer igång. Nu är jag så "gammal" att det känns helt okej att det får bli både snett och slarvigt, samtidigt blir det ju snyggare ju mer erfarenhet man får.

    Om du vill, så har du en award att hämta hos mig http://anvantonytt.blogspot.com/2010/09/award-igen.html men känn det inte som ett tvång. Jag ville puffa för din blogg, eftersom du så generöst delar med dig av alla dina tips. Dessutom är du ju inte fast i ett enda fack, utan pysslar med alla möjliga material. Väldigt givande för den som läser din blogg :)

    Kram, Outi

    SvaraRadera
  2. Men gud va söta dom barn smyckena var. Vilken inspirationskälla du är. Håller med om ovan kommentar om att detta är en väldigt givande blogg *LER*

    Kram pysseltjejen
    Cattis

    SvaraRadera
  3. Hej! och tack för fina ord....och award. Jag måste erkänna att jag har inte riktigt förstått det här med award. Jag fick en från Malin-JoyForehome och jag förstår inte om jag ska göra något när jag blivit nominerad eller om bara om jag vinner bland de nominerade.
    Kram från Mita

    SvaraRadera
  4. TACK för jättefina smycken till både liten Liv, liten Saga och liten syster! Puss och Kram från syster!

    SvaraRadera